A mi deixem aquí......
Les guarderies per a homes en centres comercials causen sensació a ÀustriaViena
.- Un nou fenomen s'expandeix per Àustria: les guarderies masculines, on els homes passen la tarda entre videoconsoles, revistes -inclosa Playboy-, jocs diversos i còmics, mentre les seves dones es dediquen a anar a comprar.
La iniciativa va sorgir com un experiment el desembre passat a la ciutat de Salzburg i pretenia oferir un refugi als homes que s'avorrien d'acompanyar les seves parelles durant les compres de Nadal.
Unes festes relaxades i el plaer de comprar sense ser molestades per un acompanyant rondinaire eren alguns dels avantatges promesos a les dones que "entreguessin" la seva parella al centre, on seria "atès i vigilat" de la millor forma possible fins que passessin a recollir-lo.
L'oferta d'entreteniment per als homes incloïa un gran ventall de begudes, jocs de golf virtuals, videojocs, revistes d'automobilisme, diaris i setmanaris masculins.
"Per descomptat que veiem això amb molt sentit de l'humor", va assegurar l'impulsor del projecte, Andreas Stadlbauer, a la ràdio pública ORF.
"De forma sorprenent, tots els homes que van passar per aquí van ser després recollits per la seva parella. El nostre equip no va haver de posar-se a buscar la parella de ningú", va assenyalar amb humor Stadlbauer.
La idea s'expandirà per altres ciutats austríaques i alemanyes, després que per Nadal fossin 1.500 homes els que van passar de forma gratuïta per aquest particular "jardí d'adults".
Viena i Graz, a Àustria, i Munic, Colònia, Berlín i Hamburg, a Alemanya, són les ciutats on es pretén implantar aquestes guarderies, ha anunciat avui Stadlbauer, que també és fabricant de joguines.
Els patrocinadors asseguren que la possibilitat de rescatar al "nen que hi ha en cada home" i donar al mateix temps llibertat a les dones per a les seves aficions han atret l'atenció de grans centres comercials i d'oci.
.- Un nou fenomen s'expandeix per Àustria: les guarderies masculines, on els homes passen la tarda entre videoconsoles, revistes -inclosa Playboy-, jocs diversos i còmics, mentre les seves dones es dediquen a anar a comprar.
La iniciativa va sorgir com un experiment el desembre passat a la ciutat de Salzburg i pretenia oferir un refugi als homes que s'avorrien d'acompanyar les seves parelles durant les compres de Nadal.
Unes festes relaxades i el plaer de comprar sense ser molestades per un acompanyant rondinaire eren alguns dels avantatges promesos a les dones que "entreguessin" la seva parella al centre, on seria "atès i vigilat" de la millor forma possible fins que passessin a recollir-lo.
L'oferta d'entreteniment per als homes incloïa un gran ventall de begudes, jocs de golf virtuals, videojocs, revistes d'automobilisme, diaris i setmanaris masculins.
"Per descomptat que veiem això amb molt sentit de l'humor", va assegurar l'impulsor del projecte, Andreas Stadlbauer, a la ràdio pública ORF.
"De forma sorprenent, tots els homes que van passar per aquí van ser després recollits per la seva parella. El nostre equip no va haver de posar-se a buscar la parella de ningú", va assenyalar amb humor Stadlbauer.
La idea s'expandirà per altres ciutats austríaques i alemanyes, després que per Nadal fossin 1.500 homes els que van passar de forma gratuïta per aquest particular "jardí d'adults".
Viena i Graz, a Àustria, i Munic, Colònia, Berlín i Hamburg, a Alemanya, són les ciutats on es pretén implantar aquestes guarderies, ha anunciat avui Stadlbauer, que també és fabricant de joguines.
Els patrocinadors asseguren que la possibilitat de rescatar al "nen que hi ha en cada home" i donar al mateix temps llibertat a les dones per a les seves aficions han atret l'atenció de grans centres comercials i d'oci.
3 comentarios:
abans d'anar a nurmir faig la visita de les novetats de tot arreu k normalment visito..
k fort em sembla això de les guarderies per homes!ho he llegit a la vanguardia...i la historia esta en: pq cal una guarderia si es pot optar per no acompanyar a la dona de compres?si es compra mes be sol?ke cony hi fa algu alla palplantat amb cara de va nem ke vull birra...homes del mon, sisplau no dongueu negoci a akest tipus de iniciatives!amb la de coses ke es pot invertir i no amb tonteries!
a part de ke va el rollo?la dona es la ke sempre compra?i l'home ke?eh..ke l'epoca dels espais de dones i els espais exclusius d'homes ja s'ha acabat!!
mira nse..es massa tard i no tinc gaires recursos per opinar mes..po esperat a dema!
petons trempat i bona nit!ale a durmir ke mira l'hora ke es!
Glubs....,
yo me he cagao.
M sembla que mai més faré mala cara kuan vagi a comprar o ho disimularé molt!!
Jajajaja, si o què!!!
Apa a dormir, bonanit!
Demà més Bona Nit!!!
Una mica trist, la veritat. Al final passarem de ser els homes de la familia als nens grans de la familia jajajaja
Saluts
Guzmán
Publicar un comentario